Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Χρήστος Γεωργιάδης: Σύντομο βιογραφικό


Γεννήθηκα στη Ν. Σμύρνη το 1963. Σπούδασα Μαθηματικά και Πληροφορική στην Αθήνα και Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) στο Πανεπιστήμιο Warwick της Αγγλία. Η επαγγελματική σταδιοδρομία μου εστιάστηκε σε έργα πληροφορικής στον τραπεζικό χώρο. Για μια δεκαετία, εργάστηκα ως στέλεχος της National Westminster Bank όπου είχα την ευθύνη του Τομέα Εφαρμογών (Software Development) και της Τράπεζας Πειραιώς. Ως διευθυντικό στέλεχος (Senior Manager) στη διεθνή εταιρία συμβούλων επιχειρήσεων Accenture, είχα την ευθύνη μεγάλων έργων πληροφορικής τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Τα τελευταία 8 χρόνια είμαι ελεύθερος επαγγελματίας στον ίδιο χώρο και επιχειρηματίας. Παράλληλα ασχολούμαι με τη στήριξη, συμβουλευτικά και επενδυτικά, νέων επιχειρήσεων πληροφορικής. Η πιο "προχωρημένη", το Choosito!, αφορά προϊόν υψηλής τεχνολογίας, ελληνικής τεχνογνωσίας στον χώρο της εκπαίδευσης. Ενδιαφέρθηκα για τα κοινά από παληά (συμμετοχή στην Διεθνή Αμνηστία). Επανήλθα λόγω κρίσης, με δράσεις και αρθρογραφία για τα Δικαιώματα των Φορολογούμενων, σε ζυμώσεις για την ενοποίηση των μεταρρυθμιστικών δυνάμεων, και με προσωπική κατάθεση για την πολιτική, την κρίση και άλλα θέματα που με καίνε στο παρόν ιστολόγιο. Στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με την κόρη μου, τα κοινά, τη φιλοσοφία, χαλαρές μεταπτυχιακές σπουδές (στο ΜΙΘΕ) και το μπάσκετ.

Για περισσότερα σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στην υποψηφιότητά μου στην Β' Αθηνών με την Δράση - Φιλελεύθερη Συμμαχία, δείτε εδώ.

3 σχόλια:

  1. Χρειάζομαστε συνετούς πολιτικούς με γνώσεις και αξίες. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μαρτυρία μου Γεια σε όλους. Είμαι εδώ για να καταθέσω πώς πήρα το δάνειο μου από τον κ. Μπέντζαμιν αφού υπέβαλα αίτηση αρκετές φορές από διάφορους δανειστές δανείων που υποσχέθηκαν να βοηθήσουν, αλλά δεν μου έδωσαν ποτέ το δάνειο. Μέχρι που ένας φίλος μου με εισήγαγε στον κ. Benjamin Lee υποσχέθηκε να με βοηθήσει και πράγματι το έκανε όπως υποσχέθηκε χωρίς καμία καθυστέρηση. Ποτέ δεν πίστευα ότι υπάρχουν ακόμα αξιόπιστοι δανειστές δανείων μέχρι που συνάντησα τον κ. Benjamin Lee, ο οποίος πράγματι βοήθησε το δάνειο και άλλαξε την πεποίθησή μου. Δεν ξέρω αν χρειάζεστε με κανέναν τρόπο ένα γνήσιο και επείγον δάνειο, Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον κ. Benjamin μέσω του WhatsApp +1-989-394-3740 και το email του: 247officedept@gmail.com ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή