Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Κοινωνικός Αυτοματισμός ή Εξίσωση προς τα πάνω

Παραπονέθηκε το γαϊδούρι στον αναβάτη: "Γιατί εγώ να σηκώνω το βάρος δύο κι εσύ κανενός; Μήπως να κατέβαινες;". Κι ο αναβάτης απάντησε: "Έχεις πολύ δίκηο, αλλά η ισότητα προς τα κάτω που προτείνεις δεν είναι καλή λύση. Εγώ αγωνίζομαι για ισότητα προς τα πάνω. Μέχρι να βρω έναν καλό τρόπο κάνε υπομονή και κουβάλα με και, κυρίως, μην υποκύπτεις στον πειρασμό του κοινωνικού αυτοματισμού. Γιατί, μην ξεχνάς, ο αντίπαλός σου δεν είμαι εγώ. Εγώ είμαι σύμμαχός σου εναντίον του κοινού αντιπάλου μας που είναι η βαρύτητα!

1 σχόλιο:

  1. Η ημερομηνία που εμφανίζω ως δημοσίευση του σχολίου, είναι εκείνη που το ανέρτησα στο FB (στον τοίχο μου https://www.facebook.com/Christos.D.Georgiadis).

    Η ημερομηνία ανάρτησης στο ιστολόγιο, είναι η ημερομηνία αυτού του σχολίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή